Produkt dnia
KENWOOD TK-3601 D PROFESSIONAL radiotelefon cyfrowy dPMR446
KENWOOD TK-3601 D PROFESSIONAL radiotelefon cyfrowy dPMR446
1 353,00 zł 1 291,50 zł 1 100,00 zł 1 050,00 zł
kpl.
HYT TC-320 semiPROFESSIONAL SINGLpack radiotelefon analogowy PMR446
HYT TC-320 semiPROFESSIONAL SINGLpack radiotelefon analogowy PMR446
387,45 zł 325,95 zł 315,00 zł 265,00 zł
kpl.
REDUKTOR NAPIĘCIA  24/12V AZO PE-16 150W
REDUKTOR NAPIĘCIA 24/12V AZO PE-16 150W
123,00 zł 100,00 zł
szt.
ALKOMAT ALCOBLOW - bezkontaktowy, elektrochemiczny Wysyłka Gratis
ALKOMAT ALCOBLOW - bezkontaktowy, elektrochemiczny Wysyłka Gratis
1 537,50 zł 1 250,00 zł
szt.
ALKOMAT DA 8700S - 2 lata darmowej kalibracji
ALKOMAT DA 8700S - 2 lata darmowej kalibracji
425,00 zł 345,53 zł
szt.
HYTERA BD305 LF PROFESSIONAL - radiotelefon cyfrowy dPMR446
HYTERA BD305 LF PROFESSIONAL - radiotelefon cyfrowy dPMR446
725,70 zł 676,50 zł 590,00 zł 550,00 zł
kpl.
MULTICOM ALBRECHT x 3 - interkom NON STOP, radiotelefon FULL DUPLEX
MULTICOM ALBRECHT x 3 - interkom NON STOP, radiotelefon FULL DUPLEX
4 305,00 zł 3 500,00 zł
kpl.
YANOSIK GT-R  -  komunikator kierowcy
YANOSIK GT-R - komunikator kierowcy
539,00 zł 489,00 zł 438,21 zł 397,56 zł
szt.
HYT POWER446 PROFESSIONAL HD - radiotelefon analogowy PMR446
HYT POWER446 PROFESSIONAL HD - radiotelefon analogowy PMR446
688,80 zł 590,40 zł 560,00 zł 480,00 zł
kpl.
MOTOROLA DP1400 PROFESSIONAL - radiotelefon analogowy UHF
MOTOROLA DP1400 PROFESSIONAL - radiotelefon analogowy UHF
984,00 zł 922,50 zł 800,00 zł 750,00 zł
kpl.
MOTOROLA DP4600 E  radiotelefon cyfrowy DMR
MOTOROLA DP4600 E radiotelefon cyfrowy DMR
2 214,00 zł 2 091,00 zł 1 800,00 zł 1 700,00 zł
kpl.
Reklamacje

Jak złożyć reklamację towaru zamówionego przez internet?

Należy wybrać podstawę złożenia reklamacji – gwarancję (o ile została udzielona) albo rękojmię.
Reklamację wadliwego towaru konsumpcyjnego można złożyć do gwaranta (producenta, importera lub sprzedawcy), przy czym należy pamiętać, że ustala on dobrowolnie swe zobowiązania i czas ich trwania. Wolno mu zatem np. ograniczyć możliwość złożenia reklamacji w przypadku wybranych wad towaru lub określonych części składowych, a także ustalić dowolnie okres ochrony gwarancyjnej, np. na rok.
Jeżeli natomiast konsument jako podstawę dochodzenia swych roszczeń wybrał rękojmię, to reklamację składa wówczas do sprzedawcy. Odpowiedzialność sprzedawcy za wadliwą rzecz trwa 2 lata od jej wydania i jest obowiązkowa, co oznacza, że nie można jej z góry ograniczyć ani wyłączyć.
Po wyborze podmiotu, któremu będzie składana reklamacja (gwarant lub sprzedawca) należy dokładnie opisać zauważoną wadę i sprecyzować żądanie zgodnie z możliwymi wyborami przewidzianymi dla danej procedury (gwarancji lub rękojmi). Takie zawiadomienie najlepiej złożyć na piśmie, za pokwitowaniem lub wysyłając listem poleconym (w przypadku gwarancji należy to uczynić zgodnie z jej postanowieniami).
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania rzeczy kupującemu.
Trzeba mieć na uwadze, że konsument ma obowiązek powiadomić sprzedawcę o wadzie i określić swoje żądanie w ramach rękojmi w ciągu roku od jej zauważenia (niemniej najlepiej zgłosić ją zaraz po wykryciu). W przeciwnym razie roszczenie reklamacyjne przedawnia się. Nie skraca to przy tym w żaden sposób okresu odpowiedzialności przedsiębiorcy – przedawnienie nie może skończyć się przed jego upływem.
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl