Produkt dnia
ALKOMAT ALCOBLOW - bezkontaktowy, elektrochemiczny
ALKOMAT ALCOBLOW - bezkontaktowy, elektrochemiczny
1 537,50 zł 1 353,00 zł 1 250,00 zł 1 100,00 zł
szt.
REDUKTOR NAPIĘCIA  24/12V AZO PE-16 150W
REDUKTOR NAPIĘCIA 24/12V AZO PE-16 150W
123,00 zł 92,25 zł 100,00 zł 75,00 zł
szt.
MOTOROLA XT420 PROFESSIONAL radiotelefon analogowy PMR446
MOTOROLA XT420 PROFESSIONAL radiotelefon analogowy PMR446
676,50 zł 550,00 zł
kpl.
MULTICOM ALBRECHT x3 - interkom NON STOP, radiotelefon FULL DUPLEX
MULTICOM ALBRECHT x3 - interkom NON STOP, radiotelefon FULL DUPLEX
4 305,00 zł 3 500,00 zł
kpl.
MOTOROLA DP1400 PROFESSIONAL - radiotelefon analogowy UHF
MOTOROLA DP1400 PROFESSIONAL - radiotelefon analogowy UHF
984,00 zł 940,95 zł 800,00 zł 765,00 zł
kpl.
MIDLAND D200 PROFESSIONAL  radiotelefon cyfrowy dPMR446
MIDLAND D200 PROFESSIONAL radiotelefon cyfrowy dPMR446
565,80 zł 528,90 zł 460,00 zł 430,00 zł
kpl.
VERTEX STANDARD VX-241 radiotelefon PMR446
VERTEX STANDARD VX-241 radiotelefon PMR446
590,40 zł 522,75 zł 480,00 zł 425,00 zł
kpl.
HYTERA PD355 LF PROFESSIONAL - radiotelefon cyfrowy dPMR446
HYTERA PD355 LF PROFESSIONAL - radiotelefon cyfrowy dPMR446
1 045,50 zł 850,00 zł
kpl.
MIDLAND BR01 MOTO radiotelefon motocyklisty - zestaw
MIDLAND BR01 MOTO radiotelefon motocyklisty - zestaw
369,00 zł 300,00 zł
kpl.
HYTERA PD685 PROFESSIONAL  - radiotelefon analogowo-cyfrowy DMR
HYTERA PD685 PROFESSIONAL - radiotelefon analogowo-cyfrowy DMR
2 275,50 zł 1 850,00 zł
szt.
Reklamacje

Jak złożyć reklamację towaru zamówionego przez internet?

Należy wybrać podstawę złożenia reklamacji – gwarancję (o ile została udzielona) albo rękojmię.
Reklamację wadliwego towaru konsumpcyjnego można złożyć do gwaranta (producenta, importera lub sprzedawcy), przy czym należy pamiętać, że ustala on dobrowolnie swe zobowiązania i czas ich trwania. Wolno mu zatem np. ograniczyć możliwość złożenia reklamacji w przypadku wybranych wad towaru lub określonych części składowych, a także ustalić dowolnie okres ochrony gwarancyjnej, np. na rok.
Jeżeli natomiast konsument jako podstawę dochodzenia swych roszczeń wybrał rękojmię, to reklamację składa wówczas do sprzedawcy. Odpowiedzialność sprzedawcy za wadliwą rzecz trwa 2 lata od jej wydania i jest obowiązkowa, co oznacza, że nie można jej z góry ograniczyć ani wyłączyć.
Po wyborze podmiotu, któremu będzie składana reklamacja (gwarant lub sprzedawca) należy dokładnie opisać zauważoną wadę i sprecyzować żądanie zgodnie z możliwymi wyborami przewidzianymi dla danej procedury (gwarancji lub rękojmi). Takie zawiadomienie najlepiej złożyć na piśmie, za pokwitowaniem lub wysyłając listem poleconym (w przypadku gwarancji należy to uczynić zgodnie z jej postanowieniami).
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania rzeczy kupującemu.
Trzeba mieć na uwadze, że konsument ma obowiązek powiadomić sprzedawcę o wadzie i określić swoje żądanie w ramach rękojmi w ciągu roku od jej zauważenia (niemniej najlepiej zgłosić ją zaraz po wykryciu). W przeciwnym razie roszczenie reklamacyjne przedawnia się. Nie skraca to przy tym w żaden sposób okresu odpowiedzialności przedsiębiorcy – przedawnienie nie może skończyć się przed jego upływem.
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl