


ANTENA przewoźna VHF/MB RADMOR 30834


Opis
Antena prętowa typu 30834 przeznaczona jest do współpracy z radiotelefonami przewoźnymi pracującymi w zakresach częstotliwości:
- 68 ÷ 88 MHz z simpleksowym rodzajem pracy,
- 136 ÷ 174 MHz.
Przystosowana jest do instalowania na dowolnych pojazdach mechanicznych.
Antena 30834 zastępuje antenę 3089.
Parametry elektryczne:
Typ (długość elektryczna anteny) |
λ/4 |
||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kod poziomej charakterystyki promieniowania anteny |
000ND00 (według Zalecenia CEPT T/R 25-08) |
||||||||||
Podział anteny na wykonania w funkcji częstotliwości pracy |
|
||||||||||
Impedancja wejściowa nominalna |
50 Ω |
||||||||||
Współczynnik fali stojącej (WFS) |
<1,5 |
||||||||||
Zysk energetyczny względem unipola λ/4 |
0 dB (2,15 dBi) |
||||||||||
Polaryzacja |
pionowa |
||||||||||
Maksymalna moc dostarczana do anteny |
50 W |
||||||||||
Typ przewodu antenowego - wyk. 4,5,6,7 |
RG58 All o długości 5 m RG58 All o długości 7 m |
||||||||||
Typ złącza antenowego (wyk. 1÷7) |
bez złącza |
||||||||||
Sposób strojenia - wyk. 1÷6 |
skracanie pręta antenowego |
Antena nie jest wyposażona we wtyk służący do połączenia z radiotelefonem.
Parametry mechaniczne |
|
---|---|
Maksymalna długość anteny nad |
1100 mm |
Masa promiennika |
0,17 kg |
Masa anteny z przewodem współosiowym |
0,37 kg |
Średnica otworu złącza antenowego |
Φ 16,2 mm |
Warunki klimatyczne |
|
---|---|
Zakres temperatur pracy |
-40°C ÷ +60°C |
Wilgotność względna |
< 98% w temp. +40°C |
Warunki eksploatacji:
Antenę należy mocować do metalowej karoserii pojazdu lub do metalowego wspornika połączonego galwa-nicznie z karoserią, która jest płaszczyzną "ziemi" dla anteny. Miejsce mocowania anteny należy wybrać w pobliżu środka największych poziomych płaszczyzn metalowych karoserii pojazdu lub w pobliżu środka całej konstrukcji pojazdu. Taka instalacja zapewnia prawidłową impedancję anteny oraz poziomą charakterystykę promieniowania najbardziej zbliżoną do kołowej.
Do instalacji anteny wymagany jest otwór w karoserii pojazdu o średnicy Φ 16,2 mm galwaniczny między ekranem przewodu współosiowego zasilającego antenę i karoserią pojazdu.
Antena produkowana jest na dolną częstotliwość pasma pracy odpowiedniego wykonania. Dostrojenie do częstotliwości pracy dokonuje się przez przycięcie od góry pręta antenowego na odpowiednią długość, po uprzednim zainstalowaniu anteny, według odpowiedniej dla danego wykonania instrukcji strojenia i instalacji.
UWAGA. Cena w ofercie dotyczy wykonań 1,2,3. Wykonania 4,5,6 - jednostkowa cena netto zł 205,00