Bestsellery
HYTERA BD505 LF  radiotelefon cyfrowy PMR446 PROFESSIONAL
HYTERA BD505 LF radiotelefon cyfrowy PMR446 PROFESSIONAL

860,00 zł

Cena regularna: 922,50 zł

Najniższa cena: 922,50 zł

699,19 zł

Cena regularna: 750,00 zł

Najniższa cena: 750,00 zł
kpl.
MOTOROLA XT420 - radiotelefon analogowy PMR446
MOTOROLA XT420 - radiotelefon analogowy PMR446

639,60 zł

520,00 zł

kpl.
MIDLAND G7-PRO MIL - radiotelefon analogowy PMR446
MIDLAND G7-PRO MIL - radiotelefon analogowy PMR446

399,75 zł

325,00 zł

kpl.
ALAN  42 DS AM/FM multi - ręczny radiotelefon CB
ALAN 42 DS AM/FM multi - ręczny radiotelefon CB

635,00 zł

516,26 zł

kpl.
HYTERA HM785 - Radiotelefon cyfrowy DMR
HYTERA HM785 - Radiotelefon cyfrowy DMR

2 983,00 zł

2 425,20 zł

szt.
HYTERA HM785G BT - Radiotelefon cyfrowy DMR
HYTERA HM785G BT - Radiotelefon cyfrowy DMR

3 276,00 zł

2 663,41 zł

szt.
KENWOOD TK-3701 D - PROFESSIONAL radiotelefon cyfrowy dPMR446
KENWOOD TK-3701 D - PROFESSIONAL radiotelefon cyfrowy dPMR446

1 549,80 zł

1 260,00 zł

kpl.
MIDLAND G18 PRO - radiotelefon analogowy PMR446
MIDLAND G18 PRO - radiotelefon analogowy PMR446

750,30 zł

610,00 zł

kpl.
MOTOROLA TLKR T82 EXTREME TalkAbout x4; krótkofalówki PMR446
MOTOROLA TLKR T82 EXTREME TalkAbout x4; krótkofalówki PMR446

745,00 zł

605,69 zł

Reklamacje

Jak złożyć reklamację towaru zamówionego przez internet?

Należy wybrać podstawę złożenia reklamacji – gwarancję (o ile została udzielona) albo rękojmię.
Reklamację wadliwego towaru konsumpcyjnego można złożyć do gwaranta (producenta, importera lub sprzedawcy), przy czym należy pamiętać, że ustala on dobrowolnie swe zobowiązania i czas ich trwania. Wolno mu zatem np. ograniczyć możliwość złożenia reklamacji w przypadku wybranych wad towaru lub określonych części składowych, a także ustalić dowolnie okres ochrony gwarancyjnej, np. na rok.
Jeżeli natomiast konsument jako podstawę dochodzenia swych roszczeń wybrał rękojmię, to reklamację składa wówczas do sprzedawcy. Odpowiedzialność sprzedawcy za wadliwą rzecz trwa 2 lata od jej wydania i jest obowiązkowa, co oznacza, że nie można jej z góry ograniczyć ani wyłączyć.
Po wyborze podmiotu, któremu będzie składana reklamacja (gwarant lub sprzedawca) należy dokładnie opisać zauważoną wadę i sprecyzować żądanie zgodnie z możliwymi wyborami przewidzianymi dla danej procedury (gwarancji lub rękojmi). Takie zawiadomienie najlepiej złożyć na piśmie, za pokwitowaniem lub wysyłając listem poleconym (w przypadku gwarancji należy to uczynić zgodnie z jej postanowieniami).
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania rzeczy kupującemu.
Trzeba mieć na uwadze, że konsument ma obowiązek powiadomić sprzedawcę o wadzie i określić swoje żądanie w ramach rękojmi w ciągu roku od jej zauważenia (niemniej najlepiej zgłosić ją zaraz po wykryciu). W przeciwnym razie roszczenie reklamacyjne przedawnia się. Nie skraca to przy tym w żaden sposób okresu odpowiedzialności przedsiębiorcy – przedawnienie nie może skończyć się przed jego upływem.
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl